Svarīgi

Darbs ar klienta stiklu

Protams, mēs nevaram garantēt rezultātu, ja strādājam ar Jūsu stiklu, jo stikls ir visai kaprīzs materiāls – var lūzt visneparedzamākajos brīžos. Lūgums ņemt vērā, ka nevaram kompensēt zaudēto materiālu, taču varam kopīgi risināt jautājumus gadījumā, ja Jūsu atnestais materiāls plīst.

Tāpat arī informējam, ka ar rūdītu stiklu nekādas darbības vairs netiek veiktas, izņemot zīmējumu, plēves līmēšanu, smilšu apstrādi uz tā.

pasūtījumu uzglabāšana

Uzstājam, lai gatavā produkcija tiktu paņemta laicīgi, nepārsniedzot 2 vai 3 nedēļu glabāšanu pie mums. Mēs lūdzam jūs pēc iespējas ātrāk saņemt pabeigtos pasūtījumus, jo pasūtījumu skaits un laika periods var ietekmēt pasūtījuma drošību.

lietošanas periods

Tāpat kā jebkuram citam priekšmetam, arī stiklam ir savs "dzīves" periods. Visbiežāk stiklam ir ilgtermiņa lietošanas periods, bet laika limits var mainīties atkarībā no atrašanās vietas un citiem apstākļiem. Ja stikls pastāvīgi atrodas vairāk izmantotās vietās (vannas istabā, virtuvē), stikls var zaudēt savu bijušo izskatu ātrāk. Periodiski stikli ir jāmaina (piemēram, stikla saplīšanas gadījumā).

Ko nedarīt

Stiklu nedrīkst berzēt ar asiem priekšmetiem (piemēram, tīrīšanas laikā) un likt karstos ēdienus uz stikla, kas nav paredzēts augstām temperatūrām (termo vai rūdīts stikls). Stiklu nav ieteicams novietot uz cietas virsmas (flīze, ietve), jo var veidoties nošķēlums - izmantojiet mīkstus paliktņus vai citus mīkstus priekšmetus. Plānojot preču transportēšanu, nofiksējiet stiklu un novietojiet zem tā priekšmetus, kas var novērst stikla slīdēšanu.

Scroll to Top